Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 4.01.2014
Okunma Sayısı : 1722
Yorum Sayısı : 0
2014 YILI SİZİN YILINIZ OLSUN...

KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR

Değerli-çalışkan-on parmağında kırk marifet sahibi dostum. 
En iyi yeni yıl mesajını sen verdin.
Ama vallahi bende dediklerini yapacak kafa yok. 
O dediklerin büyük meziyet ister.
Ben gene alçak sürünmelerde kalayım, daha aşağı düşeceğim bir yer yok çünkü.
Ama bir gün başbakan olursam dediklerini unutmayacağım. söz,
hatta seni bile görebilirim. Dostum.
Kerim Özbekler kardeşim, senin çeyreğin kadar çalışkan olsam yeter. Çalışmalarınızda ki başarılarınız, daim olsun kardeşim.(03 Ocak 2014.Cuma) 

Selahattin Aydemir (Çorum)
[email protected]

2014 YILININ SİZE;SAĞLIK-ŞANS-BOL KAZANÇ VE MUTLULUK GETİRMESİNİ TEMENNİ EDERİM, BU HEDEFLERE ULAŞABİLMENİZ İÇİN ÇEVRENİZİ GENİŞLETMENİZİ. ŞÖHRETİNİZİ ARTIRMANIZI, BUNUN SİZE YAPACAĞINIZ İŞLERDE BOL PARA KAZANDIRACAĞINI BELİRTMEK İSTERİM. ZATEN, HER NE KADAR ''PARA İLE SAADET OLMAZ.'' DERLERSE DE İNANMAYIN. SİZ ÇUVALLA PARA KAZANIN, BAKIN ARKASINDAN TIKIR TIKIR HER ŞEY NASIL AYAĞINIZA GELİYOR. BU ARADA, LÜTFEN ÖMRÜNÜZÜ GEYİK MUHABBETİ YAPARAK GEÇİRMEYİN. ÇÜNKÜ HİÇ FAYDASI YOK, ELALEM MALI GÖTÜRÜRKEN ZAMANINIZI DA BOŞUNA HARCAMAYIN. ÇÜNKÜ, ZAMAN PARA DEMEKTİR. PARA KAZANMAK İÇİN KAFANIZI DA ÇALIŞTIRIN, PLAN YAPIN. PARA KAZANMAK İÇİN BULUNDUĞUNUZ YERDE OTURMAK ZORUNDA DA DEĞİLSİNİZ, 2013 YILINDA. 2.5 MİLYON İNSAN, DOĞDUĞU YERİ TERKEDEREK. DOYDUĞU YERE GÖÇTÜ TÜRKİYE'DE. SİZ DE BÖYLE YAPABİLİRSİNİZ, ÖRNEĞİN PARA KAZANMAK İÇİN BAŞTA İSTANBUL-ANKARA OLMAK ÜZERE, AKDENİZ VE EGE BÖLGESİ İLLERİNİ TERCİH EDEBİLİRSİNİZ. GENÇ İSENİZ ÖRNEĞİN 3.5 YIL SONRA AVRUPA BİRLİĞİ'NE GİRDİĞİMİZDE 18 ÜLKENİN KAPISI SİZE AÇILIYOR. ŞİMDİDEN BU FIRSATI DEĞERLENDİRMEK İÇİN DÜŞÜNÜN, HANGİ ÜLKEYE GİTTİĞİNİZDE DAHA ÇOK PARA KAZANABİLİRSİNİZ ? SAVAŞ BİTER VE ORTADOĞU ÜLKELERİNE BARIŞ GELİRSE, İRAN-IRAK-SURİYE-MISIR DA KAZANÇ İÇİN İDEAL ÜLKELER OLACAKTIR. BU ARADA, TÜRK CUMHURİYETLERİ'Nİ DE UNUTMAYIN. O ÜLKELERDE DE İŞ İMKANLARI ÇOK VE ORALARA GİDENLER DE BOL PARA KAZANIYORLAR, FIRSATINI BULURSANIZ ABD'YE GİTMEKTEN DE ÇEKİNMEYİN. ÇÜNKÜ DOLAR'IN MERKEZİ ORASI, AFRİKA KITASI'NDA Kİ ÜLKELER DE PARA KAZANMAK İÇİN BİR ÇOK FIRSAT SUNUYOR. LÜTFEN ŞU KISACIK ÖMRÜNÜZDE KÜPÜNÜZÜ DOLDURUN VE RAHAT YAŞAYIN. BUNLARI, KENDİNİZE YAKIN KİŞİLERE DE DUYURUN. BU VESİLE İLE 2014 YILI, SİZİN YILINIZ OLSUN...

( 2014 Yılı Sizin Yılınız Olsun... başlıklı yazı K.Özbekler tarafından 4.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.