Türk ırkı yoktu, hatta hiç olmadı. Oldu diyen yalan söyledi. Dedem Korkut doğmadı. Kutatgu Bilig bilemedi. Metehan yalan ve de safsataydı. Kavimler Göçü ve Atilla Macarların ve de o dönemde yaşamış olan Papanın bir uydurmasıydı. Orhun Anıtları, en az Anıtkabir kadar hiç olmadılar. Kazaklar, Çerkezler, Türkmenler, Kırgızlar, Çeçenler, Azeriler, Terekemeler, Karakalpaklar, Uzlar, Oğuzlar, Peçenekler kimdiler? Alpaslan’a Anadolu’nun kapılarını açan, Kars iline ismini veren Karsak Türkleri. Hayır, canım Kars diye bir vilayet var mı ki? 

Kusura kalmayın, yazımın tamamı buraya kadar. Olmayan bir ırk için konuşmaya ne değer? Kaçın Türkler geliyor diye çocuklarını korkutan Haçlılar halt etmişler. Bizim AKP’miz ve gâvur olamayacak kadar şeref, ar ve de haysiyet yoksunu bir hükumet vekilimiz var. 

Türk Milleti diye bir Millet yoktur diyen AKP millet vekiline gereken yanıtı öncelikle, Cumhurbaşkanlığı Forsunu tanımama cür’et ve de küstahlığını göstermiş olması sebebiyle, Sn. Cumhurbaşkanımızın bizatihi kendisinin vermesini bekliyorum. Makamınızın gereğini Cumhur adına yapınız, lütfen.
( Türk Diye Bir Irk Yoktur! başlıklı yazı kemalat tarafından 4.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.