10 KASIM VE TORUM ECE !!!!

                        25 aylık benim biricik torunum ECE'M !!! İnanın  5-6 ay öncesi başladı elinde bayrağımız " ATA - TÜYK !!" demeye .. Şimdiler de tüyk'ü nerede ise türk'e çevirdi ve bir kaç gündür " ATATÜRK !!!" diyor 10 .Kasım öncesi !!!!

                        Ah onun babası yok mu,yani benim gururum yegane oğlum !!! Onun yüzünden hep.. Evin her tarafı yazdığı " UNUTULAN ATATÜRK" kitabı ile dolu !! Onu, gören torunum unutur mu hiç ATATÜRK'ü !! 

                       Biliyormusunuz onun ilk söylediği isim ATATÜRK…Anne,baba,babaanne,dede sıfatlarını saymasak .... .Alıştı ya ; şimdi bana da dede değil KENAN diyor hitabında !!!

                       Yine 5-6 ay önceleri ezan okunduğunda NAMERE (minare)ve  HOCA derdi... Ve hep her ezan okunuşlarında ve cami gördüğünde tekrarlayarak geldi bu güne..

                        2 yaşında hem ATATÜRK ve hemde cami ,minare ve ezan diyebilen biricik Ece'm !!! Bilmiyorsun elbette ne olduklarını !!! Ama bir yanda dinimizi ve diğer tarafta kurtarıcımızı düşürmüyorsun dudaklarının arasından !!!

                         Yakında evrene mal olmuş kulvarları,görevleri farklı iki müstesna insanı Allahın Resulu Peygamberimiz Muhammed Mustafa ve büyük önder Mustafa Kemal'i öğrenecek,yaşayacak ve yaşatacaksın !!!!!

                           "Saat dokuzu beş geçe

                     Atam Dolmabahçe ' de ........”

                     “Dizi dizi kavaklar
                            dökülüyor yapraklar.....
                            Ben Ata'ma doymadım
                            Doysun kara topraklar !!! “....
                         

                     Kaç kez söyledik,okuduk kimbilir !!! Ne de çok geçti dokuzu beş geçeler ..Ve hala dökülüp durur yapraklar..Kara topraklar doymuştur doymasına da biz doyabildik mi ???                                                                                    

                             Varsın 10 kasım'lar gelsin.. Varsın dökülsün yapraklar, varsın saat dokuzu beş geçe Dolmabahçe’de yumsun gözlerini, varsın doysun kara topraklar.!!!!. Dövünmenin, çırpınmanın ,yasın ne gereği var ki...

                                   Sen varsın bebeğim.. Senin gibiler !!! İyi ki varsın !! İyi ki varsınız !!!! Onun için ya 10 Kasım’lar yas değil milad dır !!!! Ve sizler bir çığ gibi büyüyecek,büyüyeceksiniz !!!! Sizler Muhammed Mustafa'nın (S.A.V.)ümmeti ve Mustafa Kemal Atatürk'ün fikirleri ile ebete kadar devranlar olacaksınız ya !!!! Neden ağlayacağım ki 10 kasım'larda .!!!.. Sen varsın diye ben yarın bayram yapacağım gururla ilk defa bir 10 kasım'da !!!!!

                                   

                          Hep kalk biz yatalım demiştik Ata'mıza.. Ama bırakın yatsın o !!! Çünkü ; yaşıyor Ata'm onca Atatürk'çü gönüllerde.!!!! Ve bakın 2 yaşındaki minik torunumun dudaklarının arasında " ATA-- TÜYK !!!!! " adıyla ve babasının " UNUTULAN ATATÜRK " adlı eserinde !!!!

( 10 Kasım Ve Torunum Ece başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.