***“LAF BİLMEZSEN SÜKUT ET .SENİ ADAM BİLSİNLER !! ".. Mecliste anılmak için laf konuşacağıma; susarım daha iyi.. Cabadan adamlık işte !!!

***“EYVAH!!! " ... Satışa çıkardığınızda alıcı bulamazsınız !! Çünkü VAH para etmez !!! 

***Kör ne zaman bir taş atsa , hep kafama çarpar !! 

*** Hanfendilerin kullandıkları makyaj malzemelerinden birinin adı : MASKARA !!!Bu nasıl marka ya; anlamı bellli iken;Üste para verip kullanmak !!!

***" İKİ GÜNDÜR TANGO İLE YATIP KALKIYORUM !!! " ... Kimle yatarsan yat !! Özel hayatını ifşa etmesene !!!

***"Bizde gülelim söyleyelim; sizde yiyelim içelim!!!".. Ne o ya doğalgaz ve suların mı kesildi ?...
***Nabız yoklamasına aldanmayın !!! Ya adamın nabzı hızlı atıyorsa !!!

***" SÖYLEME SIRRINI DOSTUNA, DOSTUNUN DA VARDIR ODA SÖYLER DOSTU".... !!"... Bu kadar takip ve dinleme de ne sırrı ya !!! Nasılsa malum her şey; dert etmeyin söyleyin !!! 

***" EL PENÇE DİVAN DURMAK !!".... El pençe duracaksan dur da; sakın ha divanda durma !!!! 

***" BORÇ YİYEN KESESİNDEN YER !!!".. Ne kesesi !!! Her tarafı delik deşik!!

***" SÜRÜDEN AYRILAN KOYUNU KURT KAPAR !!! "...Puslu havayı pusuda bekleyen çakallar var şimdi !!!

***" BİR DEŞTİM, BİN AH İŞİTTİM !!"... Ah'lar kimsede bitmez ki.. Kulaklarını tıka !! 

***" KURU KURU SALAVAT; GEL DE YANIMA YAT !! "..Yatacaksan gel de yat..Salavata gerek yok .. Benimi keseceksin ya ;ne salavat getirip duruyorsun !!! 
*
**"DÖRT GÖZLE YOLUNU BEKLİYORUM !!! "... Vay anasını ya fazlalıktan iki gözü nereden bulduysa ! 

***"BAKARSAN BAĞ OLUR, BAKMAZSAN DAĞ OLUR !! ".. Adam zaten tırmanacak dağ arıyor..Niye baksın ki !!!

***”GÖZLERİM YOLLARDA KALDI !!"... Evinin yolunu nasıl buldun ya !!

***Senin davulluğun başkalarının ellerindeki tokmaklarda !! Gerilip durma boşuna !! 
*
**Öyle bir oturtmuş ki hayat; ah bir boynumu oynatabilsem dönüp çok şey söylerdim !!! 

***Ben hiç mazlum ahı almadım ama ; aheste aheste geçip gidiyor ömür !!! 

***Yaşamak normal seyrinde ne güzel berabere giderken; intikalarda gol yemek yokmu, çok gücüme gidiyor !!!!

***Anlamadım gitti ... Kör nedense hep beni tutuyor !! Kaç kaçabilirsen !! Niyeti bozuk mu ne ??? 

***"KURU BOK DUVARA YAPIŞMAZ !!!"... Neden hala atıp tutuyorsun ya..

***" Dediğim dedik; çaldığım düdük !!!"... Sen istediğin kadar çal !!! Kulaklar tıkalı senin tıngırtılarına !!" 

***Derviş dervişin arkasına sıra ile geçermiş !! Dervişleşmeye ne gerek var ki !!!

***" Vakitsiz öten horozu keserler !!"... Horoz mu kaldı ki ??Sabaha karşı sarhoş naralarından gayri !

***" OYNADI GÜLDÜ YERİNİ BULDU !!!"... Oyna,oynaş;kıkırdaş ve layığını bul !!! Neden vakur ve asil davranışlar değerli ve aranılır olamazlar ki !!

***Ben senden birşey ummuyor ve beklemiyorum ki... Kapımı çalıp durma boşuna ... Kalkıp açmayacağım... Canım oyun oynamak istemiyor kimseyle !!! 


Özlemlerimden yetim kaldı nice yıllar.. İçimde büyüdüler onca acıların çiçeği.. Dünyanın umur kelepçesi bileklerimde !! Üşüdü hep öylesine baharlar ve aşeren sevdalar yüreğimde !
*****
Yaşamanı ateşlere verme; henüz bahçende çiçekler kokarken !! Masal ağaçları yap ..Denizler yarat; henüz yelkenine rüzgarlar dolarken !! Biriktirip durma hüzünleri karanlığın döl yatağında...Sevgi dolu sıcacık avuçlara bırak ellerini smsıkıca !...
*****
 Rasathane,gözlemevi sorumlusuyum ben !!! Gözleyen,irdeliyen,anlatan,tartışan ve düşündüren !!! Gel istersen evime !!! Sana; seni anlatayım !! 
*****
Bulutsuz maviliklerde; çatlamasın dudakların...Ölmesinler !! Az sonra gözyaşları dökülecek boşalan yağmurlar da !!
*****
Geleceksen şimdi gel.. Derviş mi sandın beni . Arttı ılık soluyuşlar !!!
*****
Çektiğimi anlatayım diye dil vermiş yaradan !! Yazayım diye kağıt kalem sunmuş üreten !! Facebook arz etmiş teknoloji !!! 
*****
Kimi ana dilimde eğitim diye yırtınıyor !! Kimileride canım ana dillerini bırakıp; başka diller öğrenmek için çatlıyor !! En iyisi pandomim'ce !!!
*****
Gücümü aşan meselelerle uğraşmak;beni hergün çıkmaza götürüyor.. Her çıkmaz da umut olur ama !!! Avuntu da olsa ; böyle düşünmek sizi yine zorluklarla boğuşmaya yöneltecektir !!! Nereye kadar mı ? Ya ölüm ya da Akıl hastanesi!! " Huylu huyundan vazgeçmez !!" miş... İyi vazgeçme bakalım da gör gününü !! (
*****
Gece 1.30 !! Yatağından fırladı adam; üst kattakilerin çekilmez gürültü patırtısından ! Balkondan üst kattaki komşusuna seslendi.. Rahatsızlığını söylediğinde; " Hakkınızı helal edin !! Gereğini yapacağım " diye cevap verdi ve ekledi genç adam:" Sizin zamanınızdaki gibi değiller. Ben şimdi ağızlarını bantlar,ellerini ayaklarının bağlarım !" ... Ne güzel değiilmi? Şu hakka,hukuka ve komşuluk ilişkilerine bakınız !! Hakta kaldığını biliyor ve helallik istiyor.. Ne güzel terbiye edilmiş ; oda bunu kullanıyor. İyi de ya gerisindeki ukalalık.?. Bağlayıp,bantlıyacakmış..:)) Hazır koli yapmışken; Yurt İçi Kartgoda indirim var kargola , gönder be !!! Çocuk terbiyesinin şimdisi ; öncesi kuralları farklıymış !!! Ulan benim de torunum var be.. Babasını nasıl eğittimse ,torunumda öyle eğitiliyor !!!
*****
Geçmişlerde; baba buyruğu listesel ziyaretler yaptım bayramlarda !! Artık buyrukta yok, listeler de !!! 
****-*
Ruhen salahta olmak; vukuu bulan olumsuzlukları umursamamakla mümkündür.. 
*****
Sevgiyi kazanmak müşkül; nefreti kazanmak ise kolaydır !!
*****
Balıkçılar
Asılır küreklere
Ağ sererler
Günlük iaşelerine
Bende 
sererim özlemlerime
Haydi rastgele !!!
*****
Sevdiğiniz birini ebediyete yolcu etseniz; veya vs. sebeplerden kaybetseniz bile ;hayıflanmak ve özlemek yerine, hep yanınızda hissedin !!! Yüreğinizde yaşatın !! O zaman daha da büyüyecek ve ilelebet sizinle olacaktır !
*****
Göreceli bir kavram olsa bile ; herkesin bir yüz karası vardır !! 
*****
Annem; mahallemizin süt annesi idi... Kime az yeşillensem " Oğlum onlar kardeşlerin " derdi.. Nerede ise bütün kızlarla kardeştim.. Şimdiki gençler şanslı !! Çünkü, çoğu hazır mama ile büyütülüyor .. Süt annelik devri kapandı..(
*****
" SABAH ŞERİFLERİNİZ HAYIRLI OLSUN !!!".. Ya vahşi Batı'mı burası ? Ne işin var ŞERİF'le.. (
*****
" HİÇ ELEKTRİK ALAMADIM !!"... Alamazsın tabiki !! Elektrik kesintisi var !! Haberin yokmu 
*****
? Ömrüme ömür katan; yaşamımı aydınlatan !! Bir sevgin yetti be nefeslerime..Ve ben hep terk ettim kederlerimi akşam üstlerinde !'
*****
 (Öylesine sıradan,basit ve hiç bir şeyken ; seninle doğdum yeniden !!! Sevgiyi,sadakatı,özlemleri,insanlığı öğretenim !!!.. Yaşama sevinci, umudu verenim !! Ahd ettim seninle öleceğim !!! 
*****
Sen hiç bulutlara hükmettin mi ??? İşte farkımız !! Ne zaman istersem yağmur yağdırırım.. Pırıl pırıl olur bazen gökyüzü..İstersem bir öğle vakti kapkara olur bulutlar !!! Ya işte öyle; sen geri dur hele ...
*****
Benim bu hayattan çok alacağım var. Tahsil etmeden gidersem namerttim !! 
*****
MERHAMET AĞIZLARIN İĞRENÇ SAKIZI !! "... Mecburmusun ; çiğneme !! 
*****
Birbirimizi kıskanmak hasetlik; ömür törpüsü...Seven çiftlerin kıskanması ise ilişkinin vazgeçilmezi; daha birleştirici ilaç gibi sanki !!!
*****
Martı ağızlarında bebek ıngaları.. Sabahlara dek ağladılar sanki Sinop'ta.. Başka bir alemdi !!
*****
Şikayet : Yüreğim sana müptela.. Teşhis :. Kronikleşmiş sevda !!! Tedavi :Her vakit daha çok sevmek,saymak !!
*****
Hep başka alemlere taşıdın,yaşattın beni...Sen nelere muktedirsin bilemezsin !!! Tut,hiç bırakma ellerimi.. Al yüreğimdeki sevdalı çocuğu; sana armağan olsun !!! 
*****


          Ne hikmetse hayvanlar alemine bir atıfla attık yazının başlığını.. Kendimi tilki’ye; kaç bölümdür yaza geldiğim ; aforizma,absürt şeyleri ise geyik muhabbetlerine benzettim ukalaca aklım sıra !! Aralarına serpiştirdiğim bazı lafları ise akıl verir gibi kullanma nezaketsizliğide cabası.. Af ola !!!

         Aslında mizahi şeyler; ruhun gezinti ile huzurunu sağlayan unsurlardır. Eğlenceyi,oyunu sever nefisler..Meyillidir ipe sapa gelmezleri konuşmaya..Rahatlar; neşe ve kaliteyi getirir. Utançlar yok edildiğinde, zevkler başlar uğuldamaya.. Düşünün hangimiz zaman zaman en galizinden küfürler savurmuyoruz hele de yalnızken..Bağırıp çağırmalar deniz kenarlarında,yüksek kimsesiz tepelerde naralar, sövüp saymalar duvarlara..Ne kadar rahatlatır,güldürür,keyiflendirir insanları..

       Gülümsemek yetmez..Gülmeli kahkahalarla dişlerimiz görünse de..Her şeyden umut kesip ağlayıp surat asmak yerine;her şey halletmiş gibi rahat olmadan vazgeçilmemeli gülmekten,geyik muhabbeti dediklerini yapmaktan.. Tabi orta hallice.. Ne suratsız,sert ne de yalaka,yalakça !!!

      Gelin güldürelim birbirimizi..Güldürmek;çok sert,ciddi,otoriter,resmi olmaktan daha çok işe yarar bence.Erdemli insanlar;eğlendirir,güldürür,gülerler de.. Güler yüzlü,neşeli.şen şakrak sıfatları varken; somurtkan,kötüleyen,yüzünden düşen bin parça,meymenetsiz,suratsız gibi sıfatlarla anılmak daha mı iyi yani..?
Şakalar erbabına yapılmalıdır. Toptan şakalardan kaçınılmalıdır. Anlayan olur amenna ; ama anlamayanlar da ki tepkileri de unutmamak gerekir bence..

        Yazdıklarımın oldukça ilgi görmesi beni mutlu etti tabiki.. Bir nebze olsun; düşündürmüş ve güldürebilmişsem Ne mutlu bana.. Gülücükleriniz hiç eksik olmasın yanaklarınızda !!! Serçe sürüleri beslensin,güvercinler kanat çırpsın  o gülen gözlerinizde..
         
         Umarım yazdıklarım  resimdeki yerlere gitmezler :))


( Tilkice Geyikler 15--16 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 4.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.