Vedâ yüklü gurbetin sırtını sıvazlayanlar heybelerinde hüzün kadar hasret taşır.(2013)




Fıtrat sermâyesini kullanmayıp sermâyeci(!) olmak için çaba sarf edenler sermâyesiz olarak ölürler.(2013)




Şeydâ yürekli bir yöneticinin tüm kararları dünyâlıktır.(2013)




Kaynağından beslenemeyen aşklar seher vakti uyuyakalan çiçekler gibi solmaya mahkûmdur.(2013)




Sicile işlenen hüzün cezâsı gözden yaş akıtmasa da sürekli ağlatır.(2013)




Dünyâlık zevklerle yetinenler mahşer mührü vurulduğunda acı çekerler.(2013)




Bilimsel yaşayanlar, bir çocuğun gözlerindeki sevince ya da hüzne ortak olamazlar.(2013)




Melisler yerine yaban arılarının Meryemliğe aday gösterildiği bir dünyâda samîmiyetten bahsetmek abesle iştigâldir.(2013)




Vicdânlı ve zihni açık Fatımalar yetiştiremeyen milletler gelecekten ümitvâr olamazlar.(2013)




Ömür ebrûlarındaki kırmızılık arttıkça küresel güçlerin banka hesapları coşar(!)(2013)




Dursun Tiftik






( Yansımalar-8 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 28.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.