ZULADAKİ ÖZLEMLER

ZULADAKİ ÖZLEMLER

ZULADAKİ ÖZLEMLER

Uçurtmalara tutunmak nedir bilirmisin ? Gönül acılarla örerken kozasını.. Örgütlenmeye başlarken gecenin ritmi.. Kendi içindeki tınıya benziyor herkes ,eninde sonunda akşam üstleri..

Bir ışık düştüğünde yollara,biliyorum senin içine de düşen bir ışık olduğunu her insan gibi..Kelebeklere kanatlar takılır ebruli.. Güller verirler önlerine kim gelirse adını yazmak için tabi..Sevdaları okusun , yazılanlar sevda diye.. Gözlerinde süt liman bir gökyüzü belirir.. Bir umut dalı belki tutunacak.. Ve yürekler yumuşar hüznün güzelliğinde böyle zamanlarda..

Özlenecek bir zulası olmalı insanın her hangi bir yerde.. Sevilmese bilinmese de imkansız olsa bile.. Onun için biriktirilir ya nicedir sana dair özlemler..

Bulutlar salınıverir gökyüzünden, yüzünün bir damlası bile yüreklere düştüğün de.. Dünyalar yunar,arınır gözbebeklerinde.. Öpülmek istenir hep o arınmışlıklar sende.. Düşlerde öpülen yanağından kalkan beyaz güvercin sürüsü, uyandıklarında bir bakarlar ki gönüllere konmuş kanat çırpışırlar. Haberin olsun !!!

Bir özlemdir insanlar da eteklerinde savrulup tutunan akşamlar.. Akşam la bir yıldız yağsa gökten aşkları da vururlar, aklında bulunsun !!

Sen yoksan da , özlemin yeter de artar bile biçare gönüllere .. Bilmelisin !!!
( Zuladaki Özlemler başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.