Bu soru gerçekten içtenlikle mi soruluyor? Merak ettim.
Yıllardır bu ülkede ve de insanımızın bulunduğu dünyanın her yerinde her platformda kimi zaman fısıltılarla konuşulup tartışılan, sağ sol fark etmez, seçim malzeme listelerinin ilk sıralarında yer alan, STK’ları, kamu kurum ve kuruluşlarını kutuplaştıran ve dahası bugün, şimdi devlet güvenlik güçleri ile ‘Mustafa Kemal’in askerleriyiz’ diyen halkın karşılıklı kavga dövüş hınca hınç birbirine girdiği harp alanlarını aratmayan sokaklarda yaşananlardan aldığımız iletiler, çıkardığımız anlamlar nelerdir?
 Bu konuyu analiz etmek için Strateji Uzmanı, Bilirkişi, Bilge kişi olmaya gerek var mı?
 
Ne yazık ki, mal mülk, makam hırsı tüm değerlerin üzerinde taht kurmuş, inanca dahi geçit vermemekte. Kim yapıyor bunu? Elbette ki sen ben. Uzaydan kimse gelip sorun çıkarmıyor. En azından şimdilik. Aynaya bakmıyor, sokağa da mı bakmıyoruz?
 
Güvenliğin olmadığı yerde can, mal, ırz emniyetinden söz edebilir misiniz? Peki, tanı koymadan hastayı tedavi edebilir misiniz? Ben bilmiyorum, gerçekten.
 
Desti kırıldıktan sonra ağla ağla bildiğin kadar.
 
Bugün öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum. Penguenler, olimpiyat yüzme rekoru kırmış olan bir yüzücünün 10 katı hızında yüzebiliyorlarmış.
 
Haydi, kalın hoş sohbet, muhabbet ile.
( Atatürk’ün Dindar Olup Olmaması Neyi Değiştirir? başlıklı yazı kemalat tarafından 17.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.