Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 7.09.2013
Okunma Sayısı : 2676
Yorum Sayısı : 0

Bakıyorum hayata etrafıma yine, acaba bazen yalnız kalmak, etrafımızdaki olumsuzluklar görerek ne yapılması için yalnızlıkla bir an bir süre için bu yalnızlık içinde, Rabbimizle konuşmak beş vakitte veya bunun dışında her an en güzeli en doğrusudur. Konuşalım ki, kendi hıramıza çekilip Âlemlere Rahmet olarak gönderilen sevgililer sevgilisi peygamberimizin, çektiği sancıyı çekebilmek adına onu en iyi duyabilmek yaşaya bilmek ,onunla olabilmek adına, onun bu güzelliğini Rahmetellil Âlemimdeki tüm güzelliği insanlara sunabilmek adına. İşte o zaman, yüreğimizdeki sahte sevgileri çıkarabiliriz. O zaman insanları içinde bulundukları yalnızlık senaryolarından kurtara biliriz, Rabbi ile iletişimine geçmesine vesile olabiliriz. Hayatta bazen doğrudan hakikate güzel olan güzelliklere sahip olmak herkesin hakkıdır. Doğruları bilmek öğrenekte hatta bu güzelliği kaybedilmiş olsa da, bu güzelliğe ulaşmak herkesin en doğal hakkıdır buna engel olunamaz. Bu güzelliğin elde edilmesine yol açmak her zaman her an hayır peşinde olmak koşmak iyiliklerin ortaya çıkmasını sağlamak İnsan hayatında hayır içinde olmak, İnsanlara bunları sunmak en hayırlı bir vazifedir. Bu güzelliği saklayan zavallılar zalimler aç sürgün gözlüler harlı zindanlarda saklayanlar bunu gizledikleri için, Şehrin yaşamın kirli yüzünü gören mutlaka çıkar ve gidişatın kötülüğünü anlar. Kötülüğün yayılmasına hırsla sahip olanlar yayanlar sanmasınlar ki gizlenen gerçek gün ışığına çıkmaz sanmasınlar ki kâinatın musiki güzelliğindeki sesini, duyan çıkmaz. Sanmasınlar ki hayatın akışı bir daha o yöne akmaz. İyiliğe gönüllü sevda ırmağı gibi akan berrak gönüllüler, bir avuç dolusu köz yürekliler elbette çıkacak. İnsanı Allahsız imansız Resulsüz bırakmanın telaşında olanlar, İlimsiz irfansız kalması için insanların önüne set çekenler bir gün sevda doğruluk ırmağı gönüllü insanlar tarafından, Soluksuz bırakılacaktırlar. Gerçek hakikat bedenlerine, soğuk çiğ taneleri gibi yağacak. Bu gerçek bir gün onları esir alacak, bu zalimliklerin den zorbalıklarından dolayı, en ağır cezaya çarptırılacaklardır. Kâinatın bağrındaki sırları varlığın bağrındaki sırları, tabiatın ruhundaki sırları anlatan kuran ile ortaya çıkacak olan bu nur gönüllü sevda ırmağı gibi akan berrak gönüllü insanlar Kuranın söylediği ve gösterdiği hakikati nur nur insanlara sunacaktır. Kuran ki insanların elinde tutarak en yüksek hedefleri gösteren ulaştıran, lütufla merhametle şefkatle adaletle muameleyi emreden ve kötülüklere ulaşmamak için kötülüğün önüne ulaşılmaz engeller koyan kuranın bu hakikati güzelliği er geç ortaya çıkacaktır.  Bunu gizleyenler gizleneceğini sanan zavallılar bu nurlu ışığın ışığında kaçacak yer bulmaktan zorlanacak ve er geç bu hakikati kabul edecek ve yakutta gereken ceza ne ise onunla cezalandırılacaktır.

MEHMET ALUÇ

ANKARA-SİNCAN

29-07-2013

( En Yüksek Hedefleri Gösteren Ulaştıran Kuran-ı Kerim başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.