Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 3.09.2013
Okunma Sayısı : 3768
Yorum Sayısı : 0

Kadın hayatın yaşam taşı anne, eş, arkadaş,yaşamın devamı için anne merhameti ile şefkati ile –Allah'ın insanlığa Rahmetidir-anne,eş,hayat arkadaşıdır…Her an bizler için canını feda eden kendisi için hayatını yaşamaya vakti kalmayan ama bazen de horlanan kadınlarımız başlarımızın tacı..

"Müslüman erkekler ve kadınlar, mümin erkekler ve kadınlar Allah'a itaat eden erkekler ve kadınlar, doğru olan erkekler ve kadınlar, namuslarını koruyan erkekler ve kadınlar, Allah'ı çok zikreden erkeler ve kadınlar... İşte Allah bunların hepsine mağfiret ve büyük ecir hazırlamıştır.”(Ahzap-15)

Kadın huzurlu ve mutlu ise toplumda ailede huzurlu ve mutludur, kadın mutlu ve huzurlu değilse toplumda ailede toplumda huzursuz olacaktır hali ile geleceğimizde olmayacağı gibi mutsuz ve huzursuz olacaktır hayat ve yaşam. Dini yönden iman ile yetişen, yaşayan aile toplum kadın erkek hayatın devamı merhametin devam etmesi yönünde insanlığa ışık olacak, beklide erkekler kadar hatta erkeklerden daha fazla merhamet ve şefkatli olan kadın huzur barış ve adaleti sağlayacaktır, yeter ki ona fırsat verelim eğitim verelim yaşamına müdahale etmeyelim. Kadın var olmasaydı hiçbir şey var olmazdı diye düşünüyorum evet evet. Çünkü âlemin yüzü suyu hürmetine yaratıldığı ahir zaman peygamberini doğuran bir kadındır. Kadın olmasaydı âlem var olmazdı. Düşünebiliyor musunuz doğurma işinin erkeğe verildiğini düşünmek bile istemiyorum! Kadın olmasa idi Hz Muhammed Mustafa (s.a.v) dünyaya gelmezdi.  Allah’ın yaratılış düzeni kadının yaratılmasını gerektiriyordu ve de nasıl yaratılması gerektiğini de en iyi bilen Allah(c.c) olduğuna göre, kadını da en iyi ve güzel şekilde yaratmıştır insanlığa ve kâinata armağan etmiştir. Kadına verdiği zarafet, incelik güzellik şefkat ve duygusallık onun kadın olmasının belki de en büyük özelliği ile donatması, bizim için bir hazinedir. Kadınsız hayat ruhsuz ceset olarak yaşamaktır. Hayatın sesi soluğudur kadın. Hayata yaşama ayrı bir ahenk ve desen katandır kadınlar. Gönül gözümüze, inen nurdur kadınlar. Bunu böyle bilmek gerekir, buna göre yaşantımızda kadına gereken önemi vererek yaşamalıyız. Selam ve dua ile.

( Kadın Hayatın Yaşam Taşı Özü başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.