Allahın izni ile bize verdiği ilahi nimet olan sabırla binlerce ahın cefanın içine gizlediğimiz nice sabır dualarımız vardır bizi ayakta tutan bize destek veren,yaşama umudu veren dipdiri taptaze tutan. Âlemlerin Rabbi olan Yüce Allah her şeyi eksiksiz ve tam yaratmıştır. Kâinata bakan ve gören gözlerinle bakarsan görürsün. Görmemek mümkün değil, güneş hava su ağaçlar gece gündüz nimetleri dile gelen ve Allah'ı haykıran bedenimiz ve âlem… Sevdanın merhametin gücü ile birleşen gönüller eller insanlar, ülkeler kin kokan gönüller sevdanın tertemiz ırmağında yıkanarak tertemiz olmakta, günaha batan ruhlar bedenler, tövbenin engin iklimine tövbe ile Allahın tövbe kapısında, yıkanarak tertemiz olmaktadır.  Kabullenmez ve kabul etmez isek ve de görmez isek ne yılların tadı,nede hayatın yaşamın tadı vardır artık, ne de beklenen günlerin tadı vardır bizler için. Kurduğumuz cümleler bile olumsuzluklarla noktalanır, kin kusar yalnızlık kokar. Özlem kokar ama bulunmaz çünkü ortalıkta dolaşan kin ve nefret kokusu, özlemi hasreti sevgiyi merhameti yok etmiştir. Artık  muhabbetlerimiz ölmüş, dilimizdeki şükür dualarımız ölmüş lala olmuş, yudum yudum içilen sevda merhamet iksiri nerelerde diye arama toprağın yetmiş kat altına gömülmüştür o an umudumuz kırılmış olur, tek başına bozguncular ordusu gibi öküzün trene baktığı gibi bir birimize bakar dururuz. Selam ve dua ile.
( Sabır Dualarımız başlıklı yazı kul mehmet tarafından 13.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.