sakın bana CANIM deme canım diyenler hep canımı yaktı....sakın bana GÜLÜM deme gülüm diyenler gülümü soldurdu ... sakın bana BİR TANEM deme bir tanem diyenler beni bir başıma bıraktı......sa­kın bana sana GÜLMEK çok yakışıyor deme gülmek yakışıyor diyenler beni hıckırıklara boğdu....sakın bana FARKLISIN deme farklısın diyenlerden farkımı göremedim.... sakın sen çok DEĞERLİSİN deme bu sözün anlamını hiç bilemedim...sak­ın bana senin için ÖLÜRÜM deme senin için ölürüm diyenler beni her gün öldürdü....sakı­n bana ASLA seni den vazgeçmem deme vazgeçmem diyenlerin en ufak hatamda vazgeçti....sak­ın BANA bir şey söyleme artık kulaklarım sağır,kalbim taş,yüreğim nasır benim... sakın..
 siiri okudugunuz için hepinize tsk eder saygılarımı sunarım (Bekir Özbek)
( Sakın Bana Cnm Deme başlıklı yazı asi66 tarafından 18.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.