SİGARA

 

İlmin ve tıbbın söylediğine inananlar için, şüphesiz zararlı bir nesne...

Tiryakilerine acımamak elde değil.

Hele kalabalık ailelerde içiliyorsa, içenlerin sorumluluğu daha fazla...

Sigara içenler, hem aile fertlerinin sağlığını düşünmüyorlar hem de ailenin nafakasını sigarayla manasız bir şekilde harcıyorlar.

Bizi yıllardır "İster zengin ol, istersen fukara / Yemekten sonra yak bir sigara" diyerek aldattılar ve sonra bir kere ile işe başlayanlar tüm vücutları alabora olana kadar bırakamadılar ve bıraktıklarında da yazık ki çok geç kaldıklarını anladılar...

Hâlbuki atalar ne de güzel demişti, dinleyenler için: "Parasını el, dumanını yel alır" diye...

Diyeceğim odur ki hiç kimse sigara içmesin; fakat gençler, genç düşünceliler, gerçek düşünceliler, geleceği düşünenler ve güzel, sağlıklı bir hayat düşleyenler hiç içmesinler...

Sigarasız bir hayat, şiir gibi ve çok şiirli bir hayat diliyorum herkese.

Her şey her zaman gönlünüze göre şekillensin…

 

 

Fikri HAKLI

 

 

( Sigara başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 14.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu