SABREYLEYEN KAZANIR

 

 Sabır, insan içindir. İnsan olan insan sabır silahını her zaman korumalıdır.


Sabır küheylanına binen hedefine erer. Sabırsız hedefe ulaşmak asla ve asla mümkün değildir.

Sabırla dağlar aşılır, sabırla zaferler kazanılır.

Sabrı küçümseyen zayıftır. Sabır da yiğitlik gerektirir. Manen, zihnen, bedenen kuvvetsiz kimseler sabır erdemini değerlendiremezler.

Sabrı, silah ya da kalkan bilenler, azimle bilenirler. Sabırlarıyla, metanetleriyle herkes tarafından bilinirler.

Sıradan insan da, sıradağlar gibi olan insanlar da sabra ihtiyaç duyarlar çoğu kere. 

Sabreyleyen kazanır...

Sabreyleyenlerin sonu mutluluktur, başarıdır.

Ne mutlu sabırla ilerleyenlere.

Ne mutlu sabırla zafere ulaşanlara.





Fikri HAKLI
( Sabreyleyen Kazanır başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 17.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.