Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 13.03.2013
Okunma Sayısı : 1234
Yorum Sayısı : 1
          ÜLKEMİZE GAMMAZLIK YAPANLAR UTANSIN...

      Saygıdeğer gönül dostlarım: Selamünaleyküm. Müslümanız Elhamdülillah. Ya gammazlık yapanlara ne demeli?  İnsanlıktan nasibini almamış kişiler ortalığı bulandırmak için her türlü kötülüğe baş vurup planlar hazırlıyorlar. Bunlara insanlığı çarpsan yakışmaz. Üzerinde yaşayıp istifade ettiğin toprağı parçalatmak için yandaşlık, yalakalık yapmanın anlamı ne? yazıklar olsun.! .
     Görsel de seyrettiğim, yazılı medya da okuduğum üzücü haberi görünce.. Ülkesine canını adayan bir Vatansever olarak inanın hazmedemedim. Benim  hararetli çıkışımı lütfen normal karşılayın. Nedir beni üzen bu gammazlık olayı sizlerle paylaşırsam belki rahatlarım. İran ajanlarının teröristlerle kurduğu diyaloğu izledim. Kendini devlet personeli gibi İran ajanlarına Ülkemiz adına bildiği sırları fotoğraf kareleriyle,yazılı metinle kanıtlamaya çalışıyor. En çok üzen durum da.. Taburda ki, birlikte ki asker  ve uçak,helikopter sayısını bile anlatması. Bu vatan haininin yaptığı gammazlık hazmedilir gibi değil.! .
     Daha bizim bilmediğimiz, duymadığımız, görmediğimiz nice hainler ve gammazlar var aramız da. Gammazlığın ne demek olduğunu algılıyorum. Çünkü bana da gammazlık yapıldı. Bunu da yeri gelmişken sizinle paylaşırım. Türkiye Cumhuriyetinin bölünmez bütünlüğünü algılamak istemeyenlere bir kez daha sesleniyorum. Hainliklerin, gammazların, yandaşların, teröristlerin tüm hayalleri boştur. Çünkü vatan uğruna bir şehit veriyorsak binlerce yiğit doğuyor. Tarihte bu planların uygulamaya konulup boşa çıktığını okumalısınız.
     Damarların da Türk kanı taşıyanların hiç biri bu oyuna gelmeyeceği gibi kanının son damlasına kadar hakkını savunarak şehitlik mertebesine de yükselmeye hazırdır. Teröristlerin, vatan hainlerinin, gammazların leşlerini itler bile ağzına alıp midesini bulandırmak istemez. Ne demek istediğim belli. Kirli ellerinizi, küfürbaz dilinizi, korkak yüreğinizi Ülkemizden uzak tutunuz. Türkiye Cumhuriyeti devleti dünyanın kalbidir. Bu kalp düzenli çalıştıkça tüm insanlar huzur bulur. Durduğu zaman da kıyamet kopacaktır. bunu unutmayın.
     Şahsıma yapılan gammazlık beni çok üzdü. Beraber çalıştığımız arkadaş ile yıllarca acı soğan, kuru yavanı paylaştık, bu ara da da sorunlarımızı da paylaştık. O arkadaşın oğlu elimiz de büyüdü askere gönderdik. Amcasının kızıyla evliydi geçinemediler ve asker dönüşü boşandı. Tekrar başka bir köy kızı ile everdik. Bu evlilikte fazla uzun sürmedi. Arkadaşımın oğluna evladım gibi sahip çıktım o da bana manevi babamsın diye hitap ediyordu. 
      Evlilikten iyice soğudu ben yine de sahip çıkarak kendi köyümüzden bir kızla evlenmesine vesile oldum. Bir oğlu bir de kızı oldu. Çok sevdiğim  can dostum, arkadaşım genç yaşta mide kanserinden vefat edince sorumluluk arttı. Oğlunun iş düzeni bozulunca ona çanta imalatını öğretip yaptıklarını alıp satmaya çalışıyordum. Maddi yönden hiç sıkıntı yaşatmadım. Hasır çanta bedelini de peşin ödüyordum. Ara sıra çocukları hediyelerle sevindirdim. 
     Ben bu arkadaşın oğlundan çanta alacağım olduğu halde o benim kimlere  toptan mal verdiğimi araştırmış ondan almayın benden alın diyerek fiyat kırıp ortalığı bulandırmış. Beni otuz kuruşa değişmiş. Onun yüzünden pazarları bile terk ettim. Yakınlarına beni çok üzdüğünü gelip özür dilemesini söyledim ama  şimdi selam bile vermiyor. Evladım gibi sahip çıktım aç kalmasın diye sanat öğrettim mağdur etmedim ama onun bana gammazlık yapmasına üzüldüm. Allah her şeyin hayırlısını nasip etsin, Ülkemize gammazlık yapanlar utansın.! .

xxxxx  G A M M A Z   xxxxx

Fitnelik, fesatlık özüne işler,
Her olaya şahit oluyor eşler,
Zor durumda kalır bacı kardeşler,
İki yüzlü insan gammazlık yapar.

Menfaat düşkünü çıkarı kollar,
Dargın görünse de aracı yollar,
Her an değiştirir paralar, pullar,
İki yüzlü insan gammazlık yapar.

Hazır servetini etse de talan,
Adeta hobisi palavra, yalan,
İçine girince oluyor yılan,
İki yüzlü insan gammazlık yapar.

Kredi çektirir borca sürükler,
Ticaret şansını her an körükler,
Şuuru kaybeder, bunar, moruklar,
İki yüzlü insan gammazlık yapar.

Zekinin peşinde dolaşır tazak,
İyilik yaptığın kuruyor tuzak,
Laubali olma dursunlar uzak,
İki yüzlü insan gammazlık yapar.

xxx    GAMMAZ SIN    xxx

Yardımcı olarak eli uzattım,
Alışı, verişi birden azalttın,
Hatanı anladın yüzü kızarttın,
Samimi olunca gammazlık yaptın.

Kapımı çalardın sıkıldığın da,
Kaç kere kurtardım takıldığın da,
Amacın başkaymış sokulduğunda,
Şifremi bulunca gammazlık yaptın.

Senide, beni de bilir şahıslar,
Yoktur ki sende hiç hüner buluşlar,
Lehinedir yanlış mesaj salışlar,
İnternet alınca gammazlık yaptın.

Uygulamıyorsun versem de akıl,
Sana layık olan yerlere takıl,
Huzuru bozmadan gruptan çekil,
Yetkili kalınca gammazlık yaptın.

Zeki cahil değil seni de okur,
Makaraya sarar kilime dokur,
İçin dışın fesat, fakır ve fokur,
Gaflete dalınca gammazlık yaptın.

Ispartalı Zeki Çelik  TÜRKİYE İLESAM il temsilcisi.
( Ülkemize Gammazlık Yapanlar Utansın... başlıklı yazı Ispartalı tarafından 13.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu