Z.EFİLOĞLU
Z.EFİLOĞLU10/2/2012 - 17:39
Mutlulukların kayalara yazılmış yazılar kadar kalıcı üzüntülerin sahildeki ayak izleri kadar geçici olsun....
İ.ÇELİKLİ
İ.ÇELİKLİ3/4/2012 - 10:13
vefalı samimi çokça katılımınız var şiirlere kutlarım..