_Kapadokya ; Pers dilinde Güzel atlar ülkesi demek.
Kapadokya denilince akla ilk olarak günün ilk ışıklarında güneşle birlikte yükselen rengarenk sıcak hava balonları geliyor.
Kapadokya'da yapılacak ilk şey balon turuna katılmak.
Kapadokya dünyaca ünlü peri bacaları ile meşhur.
Ayrıca yeraltı şehirleri de onu özel kılıyor.
Peribacaları, doğal kaya oluşumlarıyla kaplı vadileri, yer altı şehirleri, tarihi manastırları ve sıcak hava balon turu ile ünlü Türkiye'nin önemli turizm merkezlerinden Kapadokya bölgesi, dünyanın dört bir yanından gelen turistleri cezbediyor.

_Bu doğa üstü güzel tarihi yerler beni de her zaman çokça cezbetmiştir ve kendisine hep hayran kalmışımdır...

_Uzun metrajlı ,sinema ve dizi film senaryoları yazıyorum senarist im.
Fantastik ve bilim kurgu tarzında çalışmalarım daha fazla yoğunlukta...
Ve bu yüzden ben de Kapadokya nın fantastik ve bilim kurgu tarzında bir sinema film senaryosunu yazmaya karar verdim ve yazdım.
Yazmış olduğum bu senaryomu tam 8 yılda tamamlayabildim evet şaka değil bu gerçek tam 8 yıl.
Ardından yazmış olduğum senaryoyu roman haline getirdim.
Eğer ki bir gün nasiptir bu işler romanımın filmi çekilecek olursa senaryosu da çekime hazır.

_Peki ...Neden Kapadokya nın Melekleri dedim?.. İşte orası güzel bir gizemdir.

_Fantastik bilim kurgu tarzında güzel bir roman okumak isteyen okuyucularıma şimdiden iyi okumalar diliyorum sevgilerimle...

Semra EROĞLU Şiirleri sevdiren kadın






KAPADOKYA  NIN *****  MELEKLERİ