Fena Halde Yanlış Adama Çatmışsın Kızım. Bu Kapıdan Sana Ekmek Çıkmaz
Fena Halde Yanlış  Adama  Çatmışsın  Kızım.  Bu  Kapıdan  Sana  Ekmek  Çıkmaz
FENA HALDE YANLIŞ  ADAMA  ÇATMIŞSIN  KIZIM.  BU  KAPIDAN  SANA  EKMEK  ÇIKMAZ

Bu  sabah,  daha doğrusu  öğle  vakti.  Bilgisayarımı  açtım  ve  ilk iş  olarak  her  zaman  olduğu  gibi  Edebiyat  Evi  Sitemizin  sayfasına  geldim.  Baktım  bir  mesajım  var.  İlginç,  bu  sitede  daha  önce  hiç  görmediğim  birinden  geliyordu  mesaj.  Mesaj  sahibi  Youneslove  nickini  kullanan  biriydi.   Herhalde  yabancı biri  diye  düşündüm.  Zira  mesajın  konusu  kısmında  da  ''  Hello  my  dear''  Yazıyordu.  Yani  Türkçesi  ''  Merhaba  Sevgilim''  Diyordu  bu  Youneslove  bana...

Haydaaa.  Bayram  değil  seyran  değil  eniştem  beni  neden  öptü...Tanımadığım  etmediğim  birinin  niçin  ve  nasıl  sevgilisi  olmuştum  acaba?

Merakla  ''Acaba  ne  yazmış?''  Diye  baktığımda  gelen  mesaj  aynen  şuydu.  (  Olduğu  gibi  kopyalıyorum )

''Merhaba tatlım, Benim adım Huda, ben seninle tanışmak isteyeceğim. Kolay iletişim ve daha tanıtımlar için benim özel e-postamın (hudayounes2017@gmail.com) yazmamı istiyorum, sana özel bir şey vereceğim, tezahürat ve öpücük teşekkürler, Bayan Huda,''

Yahu o  değil  de  hatun  kişi  soyadımızı  da  görmedi  sanırım.  Biberoğulları'ndan  tatlı  mı olurmuş.  Bana  resmen  ''  Tatlım''  demiş.  Bana  özel  bir  şey  verecekmiş  Tezahüratı  anlamasam  da  öpücük  de  veriyor ve  dahi  adı  da  Huda  imiş.

Haliyle  daha  da merak  ettim.  ''Bakayım  kimmiş  bu  hatun''  Diye  sayfasına  gittiğimde  ne  görsem  iyi?  Eğer  profil  resmi  kendisine  aitse  torunum olabilecek  yaşta  bir  kız  resmi.  Memleketinin  Uşak  olduğunu  yazmış  ve  işin  en  ilginç  tarafı  sitemize  daha bugün  (  09.01.2018 ) kaydolmuş.  Yani  siteye  girer  girmez  ilk  işi  bana  (  Belki  başkaları  da  vardır )  mesaj  yollamak  olmuş.

Yok  yani  karizma  desen  karizma,  yakışıklılık  desen  yakışıklılık,  endam,  boy,  pos, ve  dahi  vahşi  bir  cazibeye  sahibim  ama  yine  de  siteye  ilk  kez  dahil  olan birinin  pat  diye  eliyle  koymuş  gibi  beni  bulması  ilginç  geldi. 

Her  neyse...Şimdi  bu  hatun  kişiye  bir  iki  laf  edelim  değil  mi?

Yoneslove  veya  Huda  veyahut  da  her  ne  zıkkımsan...İyi  oku  bu  satırları.

* Fena  halde  yanlış  adama  çatmışsın  bu  biiirrr. 
* Eğer  benimle  gerçekten  ilgilenen  biriysen  ama  çapkın,  karı  kız  peşinde  koşan  biri  olup  olmadığımı test  etmek  için  böyle  ucuz  ve  adi  numaralara  baş vuruyorsan  hemen  söyleyeyim  yemedim. Bu  ikiii
* Bu  site  bir  edebiyat  sitesidir.  Burada  kendine  öpeceğin,  özel  hediyeler  vereceğin  arkadaş  bulamazsın.  Yani  çok  yanlış  bir  kapıdan  destursuz  bir  şekilde  içeri girmişsin  bu  üüüççç.  O  işler  için  başka  kapıya. 
* Profil  resmindeki  şahıssan  hemen  söyleyeyim.  Bu  sitede şiir  ve  yazı  yazan  insanlar  genelde  senin  annen-baban  hatta  deden-  ninen  yaşındaki  insanlardır.  Dolayısıyla  bu  kapıdan  sana  ekmek  çıkmaz.  Bu  dööörrrttt.
* Bu  yolları  bırak.  Bu  yolların  sonu  felakettir.  Akıllı  ol.  Bu  da  beeeşşş.
* Bir  daha  bir  başka  adla  ve  kimlikle  karşıma  çıkarsan  bu  kadar  nazik  ve  kibar  olmam,  bilesin.  Bu  da  altııı.
* Deşifre  edilmek,  rezil  olmak  ne  kadar  umrundadır  bilemem  ama  işte  böylesine  iyot  gibi  açığa çıkarırlar  insanı  bu da  yediiii
* Evet,  ben  yazacaklarımı  yazdım.   Şimdi  seni  site  sahibi  değerli  kardeşim  Adem  Efiloğlu'na  havale  ediyorum.  Seninle  o  ilgilenecek  bundan  sonra.)))))  Bu  da  sekiz  olsun.  )))
* Haaa,  senden  hep  ''Hatun  kişi''  olarak  bahsettim  ya  tabii  ki  erkek  diyemeceğim  ama  sureten  erkek  olanlardan   profilinde  bayan  resmi  olan yumuşakçalardan olabilirsin.  O  vakit  peşin  peşin  söyleyeyim:  O  tiplerle  zaten  hiç işim  olmaz ))))  Bu  da  son  ve  dokuz  olsun. 

Sitedeki
Yazarın
Önceki YazıSonraki Yazı
Önceki YazıSonraki Yazı
( Fena Halde Yanlış Adama Çatmışsın Kızım. Bu Kapıdan Sana Ekmek Çıkmaz başlıklı yazı Sami Bibero tarafından 09.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
 
Bu sayfadaki tüm yazı ve içerikler Sami Bibero sorumluluğundadır. Sami Bibero hakkında bilgi ve yazılarına ulaşabilirsiniz.
Yukarı/
© 2008-2016 Edebiyat Evi | Eserlerin tüm hakları ve sorumluluğu eser sahiplerine aittir.